Učinkovito Google oglaševanje

Zakaj Google oglaševanje? Google ve vse. Ta izraz je že skoraj slovenski pregovor. Kolikokrat dnevno ga pa vi kaj vprašate? Z njim se posvetujemo ob slabem počutju. Namesto posedanja v čakalnici pri zdravniku raje izberemo hiter odgovor z spleta. Škoda le, da običajno najdemo vsaj tri nasprotujoča si mnenja in ogromno nasvetov kako omiliti težavo. Rešitve so običajno vse od znanstveno podprtih pa do babjih vraž. Z Googlom se posvetujemo pri organizaciji poroke ali pri nakupu novega avtomobila. Pred odhodom na dopust ga vprašamo, katera plaža je najbolj primerna za družine z majhnimi otroci. Zaupamo mu bolj kot kolegom. Zaupanje upravljanje oglaševalskih akcij na Googlu, spletni agenciji, ki bo poskrbela za učinkovite Google Adwords oglase.

Za razliko od drugih vrst oglaševanja, nam Google oglaševanje ponudi pravi izdelek točno takrat ko ga potrebujemo. Kako le ve? Oglase nam prikazuje glede na ključne besede, ki jih vpisujemo v iskalnik. Nova trenirka, poceni počitnice, letalska karta za v London – ti sklopi besed počenejo v dir male Googlove robotke. Ti preverijo, kje so te izraze nazadnje prebrali.  Ponudijo nam seznam strani, kjer se pojavijo ti izrazi. Na vrhu seveda tiste, ki jih je obiskalo veliko ljudi. Če ima stran veliko prometa, je verjetno uporabna in bo všeč tudi vam. Še pred organskimi zadetki pa so prikazani plačljivi oglasi. Prvi zadetek je moral za to pozicijo izpolniti kar nekaj zahtev.

Kako priti čisto na vrh Googlovega seznama oglasov? Vaš oglas mora biti kvaliteten in izpolnjevati vse dodatne zahteve. Tako na primer ne sme biti ves napisan z velikimi črkami. Pri pozicioniranju oglasa se upošteva tudi kvaliteta vaše spletne strani. Zakaj bi usmerjali klike na stran, ki se odpira predolgo in na njej ni kaj dosti uporabnega? Če bi bilo takih povezav preveč, bi morda nehali zaupati Googlu in se preselili na Bing.

Ne nazadnje, pomembno je, koliko ste pripravljeni plačati za vaš oglas. Ko se bo dnevni proračun porabil, bo Google oglaševanje za ta dan za vas končano, tudi če bo iste ključne besede iskalo še sto uporabnikov.