Poslovna darila ob zaključku leta

katalog-poslovna-darilaPoslovna darila se poslovnim partnerjem ne predajajo samo ob zaključku leta, marveč tudi ob jubilejih, ob sklenjenih poslih, ob uspešno zaključenih projektih, ob odprtju novih poslovnih prostorov itd. Včasih je bila navada da se podarjajo poslovna darila večjih vrednosti. V zadnjih letih se je ta vrednost zmanjšala, večji poudarek pa je na izvirnosti in filozofiji darila. Najbolj priporočljivo je izdelke, ki ji bomo podarili, izbrati v srednjem cenovnem razredu. Ideje za poslovna in promocijska darila boste našli tukaj.

Na začetku poslovnega odnosa so primerna tudi univerzalna poslovna darila, primerna za vsako priložnost. Kasneje, ko poslovnega partnerja že dobro poznamo, pa poslovno darilo nadgradimo in ga izberemo z vednostjo o njegovi poslovni filozofiji in osebnih konjičkih.

Ponudnikov poslovnih daril je izredno veliko in zbira poslovnih daril je izredno pestra. Poleg univerzalnih poslovnih daril torej ni težko najti tudi bolj personalizirana darila, ki bodo zagotovo imela večji poslovni učinek. Izogibati pa se moramo cenenim izdelkom, ki jih najdemo v nižjem cenovnem razredu. Tukaj že pridemo v segment promocijskih daril. Pri obeh kategorijah, torej pri poslovnih in promocijskih darilih, pa igra veliko vlogo darilna embalaža. Ta lahko darilo povzdigne na višji nivo in obratno.

V nekaterih kulturah je embalaža poslovnega darila še posebej pomembna. Na primer na Japonskem. Tam je poslovno darilo tudi izredno nevljudno odviti pred obdarovalcem. Poslovno darilo je potrebno odnesti domov in da odviti šele tam. V azijskih kulturah moramo biti še posebej previdni s krizantemami in belim cvetjem, ki jih povezujejo s smrtjo. Drugje so problematične vrtnice, ki so povezane z zaljubljenostjo.

Na Kitajskem in Japonskem kot nesrečno dojemajo številko štiri, zato tam ne smemo podariti poslovnega darila, ki vsebuje štiri predmete. Prav tako ni primerno, da tujcu podarite poslovno darilo, ki je specialiteta dežele iz katere prihaja. Dobro je poznati tudi protokol predajanja poslovnega darila. V nekaterih kulturah je potrebno poslovno darilo ponuditi večkrat, saj je vljudno, da ga na začetku odklonijo.